2011. február 5., szombat

NÉMETH JÁNOSNÉ, RÉPÁS MARGIT

Kedves Battonyaiak!

Én lennék az, aki bizalmi szavazást kértem a NETTYÚZ-on. Nem akarom elhinni, hogy nem ismer senki. Ezt az oldalt mások is olvassák. Rosszul tettem fel a kérdést. Én arra lennék kíváncsi - mert állítólag engem a városban nem szeret senki -, hogy mi a véleményetek Rólam? 

Én úgy érzem, hogy senkinek nem ártottam. Tudomásom szerint kedveltek. Vagy csak úgy tesztek? Akkor én nagyon szomorú vagyok. Tettem az érdeketekben már annyit, hogy legalább a véleményeteket őszintén a szavazó lapra pakoljátok oda. Mi az, hogy nem ismertek, mikor szinte minden nap találkozunk, beszélgetünk, nos hát ilyen nincs. 

Nekem kellene magam helyettetek szégyelnem? Kötve hiszem. 

Tisztelettel: Répás Margit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése